HONSENTAP

Thursday

BANDUNG ---> JAKARTA

Salam dan Hello
Hari kedua yang rajin menulis,amboi kemain menaipnye tu.

Yang hari ini kita dah ada kat Bandung.Tempat yang wajib dijelajah hari ini adalah Tangkuban Parahu dan Factory Outlet.Hakikatnya kami dengan wang yang tidak berapa mengijinkan adalah tidak berapa nak bekenan dengan barang di FO atas sebab yang sama seperti Reject Shop,tapi harga memang tersangat murah especially Baju sang jejaka.Mana lah nak dapat Lacoste dengan harga tigapuluhlima ringgitMalaysia.
Dan disebabkan waktu kami berkunjung ke FO hujan membasahi bumi kami ta berapa nak sempat bercandid.Marilah tengok gambar untuk cerita yang lebih berkesan .

Untuk hari ketiga di Bandung kami akan meninggalkan Kota Bandung. Untuk malam sebelum kami sudah beriye mengemas segala barangan kami.Lalu menuggu papa cipaganti un tuk membawa kami ke Tangkuban Parahu.Akan sebab eksaited yang terlampau atau boleh dikatakan kebetulan kami telah menaiki cipaganti yang silap.Yang kelakarnya kedua dua pemandu ini namanya kebetulan sama,Pak Dodo.Wajah yang posing kemain dalam MPV tu tersalah naik cipaganti.Wajah berdua di depan motel ,adalah wajah kaber malu tersilap naik cipaganti.










Terusan kegembiraan semasa di Tangkuban Parahu.Dingin sekali diketika ini.Pemandangannya juga sangat indah. Nikmati sahaja dari wajah kami semua,pasti anda dapat rasakan nya .
   






Wajah diatas ini adalah di tempat yang saya tidak pasti namanya.Tapi tempatnya indah dan lagi dingin dari Tangkuban Parahu.Dikawasan ini terdapat banyak villa yang selalunya disewakan kepada pengunjung atau pelangcong.Seram pun ada,tapi memang jauh dari kesibukan kota..Berakhir pasal Bandung,kita jumpa di Jakarta.