HONSENTAP

Sunday

Kudrat yang makin Lupus

Salam dan Hello

Tenaga yang masih ada tapi tidak segagah dahulu.Waktu ini kadar untuk mengecas bertambahan tenaga memakan belanja yang tinggi.Aku hanya  akur dengan kekurangan waktu dan nilai wang ringgit.

Lampiran yang aku terima dan merupakan salah seorang yang di tempelkan sedikit sebanyak mengimbau kisah lalu aku pada 10 tahun lalu.Pastinya ia membawa 1001 kisah dan memori.Sudah aku katakan setiap gambar akan membawa maksud tersendiri dan memorinya.Aku agak terkilan kerana aku tidak menyimpan mana - mana gambar seperti memori ini.Hanya di waktu yang lalu ia berlaku.Sekali sahaja,Indahnya waktu itu andai dapat diulang kembali.

Aku selalu berharap waktu dapat diputarkan seperti masa yang lalu.Aku rindu memori itu,Sewaktu ditemani ke mana mana.Memori lukisan bapaku di bangku sekolah.Indahnya percaturan waktu oleh Allah.Semuanya teratur dengan baik .Dan kini memori itu hinggap pada umurku yang telah mendapat kunci kebebasan.Alhamdulillah semuanya berjalan lancar dan kini aku berada di Universiti Tun Hussein Onn Malaysia.




 Primary School

Secondary School

Polythecnic